torsdag 17 september 2009

Mkt i skallen

Tjenixen!

Ojoj, vilken dag.. E helt slut!

För det första sov jag katastrofalt dåligt i natt och låg vaken från 5 till 7 tror jag det var.. Sen ringde klockan vid kvart i åtta så det vart inte lverdrivet mkt sömn.. Tror det la ribban för dagen.. Vi hade iaf de sista föreläsningarna i motorik (wohoo!), inte en dag försent. Ska bara bli så skönt att få det avslutat och verkligen kunna fokusera på anatomin. Dock är det ju kvar att skriva en grupprapport om ett projekt, redovisning och seminarium om detta samt seminarium med instuderingsfrågor om allt vi lärt oss hittills :S Så klart kanske är fel ord.. Aja, inga fler föreläsningar iaf!

Var och tränade efter föreläsningarna, dansaerobics.. Kände inte alls för det innan men var ruggigt glad efteråt att jag körde ändå. Det är räddningen just nu, att bara få köra järnet och släppa skolan för iaf en timme och bara ha sjukt kul!

Nu har jag suttit och slöpluggat lite sen jag kom hem. En del anatomi men funderar även mkt på en skrivuppgift vi ska göra.. Tror mig ha en rätt bra idé! :)

Har fått min handbollsabstinens lite lugnad genom en livlig handbollsdiskussion under hela lunchen med Tor i klassen. Ojoj, vad jag längtar tills det drar igång nu! Känns rätt öppet i år även om jag nog håller med tränarnas tips om en SM-final mellan Sävehof och Alingsås.

Och 9 dar kvar till Sthlm! Behöver dit känner jag! Jag ska dit och bara vara! Bara vara mitt Sthlmsjag :) Bara strosa och känna att det är där jag egentligen ska vara! Känna att det är där jag kommer vara om 3 år när jag är klar här! Känna belöningen att komma dit med vetskapen om att jag faktiskt klarat av det här eländet. Inte förrän då får jag komma dit. Eller rättare sagt; inte förrän då kan jag åka tillbaka med stolthet över att jag klarat nåt som jag många gånger funderar över om jag verkligen kommer klara. Inte förrän då kommer jag åka tillbaka.. Inte en chans..

Ojoj, vad djupt det blev nu :P Dags att sluta med andra ord.. Djupa tankar är lite för djupa för mig att fastna i just nu..

Pusskalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar