måndag 14 september 2009

Dubbelpass

Tjolahopp!

Har suttit och pluggat ett ganska bra tag nu så det är definitivt dags för en paus! Ska strax iväg och träna nu, dubbelpass väntar! Eller det är iaf tanken, får se hur kroppen känns! :P Först ut är iaf ett Bodystep-pass vilket känns rätt trist.. Stepklasserna här är tydligen inte en koreografi som ska läras block för block, utan istället att jobba i en låt och sen gå vidare till ngt helt annat i nästa låt.. :S Les Mills-inspirerat vilket det även var i Australien. Aja, ska testas iaf..

Efter det blir det Body Balance vilket jag tror att jag kommer börja köra regelbundet. Gjorde det i Australien och det är grymt skönt samtidigt som man verkligen känner hur man blir starkare för varje pass :)

Visst ja, har mailat med en jättegullig tjej från SATS kundservice och så som det ser ut kan hon öppna upp mitt medlemsskap under perioden jag är hemma så jag får träna då :) Favoritpassen - here I come! Haha, vet redan vilka pass jag ska köra :)

Nä, nu ska jag packa ihop mina grejor och läsa en sista halvtimme! Lär bli ett par till timmar sen när jag kommer hem!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar