lördag 26 september 2009

Hemma! Eller?

Hello! :)

Japp, då var man i Sthlm igen! Känns bra att vara hemma hos familjen igen, man kommer snabbt in i vanor igen. Fick en underbar middag; ugnsbakad lax, pressad potatis, kokta morötter och nån sås som pappa fixade ihop. Har ingen bra koll på vad det var i (vilken man oftast inte har när han kokar ihop nåt :P) men god var den :) Har även fått ta del av pappas nyvunna banjokunskaper och även fått prova på detta underbara instrument själv! :D

Är lite chockad över att jag inte är helt säker på längre hur hemma det här känns.. Tror att det beror mkt på att jag är trött, trött och mer trött.. Och är helt säker på att jag redan imorgon kommer vakna och känna att jag är hemma. Spec då det först blir träning på Tule och sen handboll i Eriksdal. Men efter det då?

Aja, nu blir det sängen och att försöka få tankarna att försvinna iaf under tiden jag är här i Sthlm. Anledningen till varför jag ville hit var för att jag var säker på att jag skulle få massor med energi och få ladda batterierna ordentligt! och det är exakt vad jag ska göra. Så tankarna låses härmed in i min skänk och så kan de stanna där ett tag! :P

Familjen - saknar er redan! :)
Säkert! - Någon Gång Måste Du Bli Själv
Puss!

1 kommentar:

  1. Baa, saknar dig med!!! Familjen är bäst! <3 ha det super och hoppas att det inte går alltfr bra för laget ikväll ;) Puss puss sofia

    SvaraRadera