lördag 12 september 2009

Blåbär och längtan

Tjolahopp!

Allt bra med er? Med mig e d kanon! Har sovit bra och solen skiner som bara den utanför :) Har vart å morgontränat (step följt av nån halvtimme styrka). Ska käka lite lunch nu, pestokyckling, och sen får jag se vad jag hittar på!

Var ute och plockade blåbär igår kväll så nu har jag en stor burk :) Eller det har minskat ganska mkt från igår men det finns fortfarande en hel del kvar! :P Lyckades tappa min nyckel på vägen hem från blåbärsskogen också.. Men den hittade efter nån timmes letande på cykel.. :S Roligare sätt finns kanske att spendera en fredagskväll!

Hade andra slängen av hemlängtan igår.. Visst, jag har det kanon här, men man kommer bara på fler och fler saker man saknar med Sthlm.. Tror jag mest saknar känslan av att vara i Sthlm.. Känslan av att gå ut på Söders gator och bara vara.. Bara vara så som man är när man mår som bäst.. Svårt att förklara, men det ska bli jävligt skönt att göra det morgonen den 27:e :) Längtar!

Nä, nu kurrar magen! Ha en fortsatt underbar lördag! Saknar alla, ni vet vilka ni är! <3<3

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar