tisdag 8 september 2009

STHLM - here I come!

Ojoj, kom precis på att jag inte skrivit på länge :S Sorry!

Har egentligen bara en viktig sak att skriva idag.. och det är att flyg hem till Sthlm bokades idag! Har fått tag på en sjukgymnastklinik att göra min fältstudie på (Tack Sofia!) och åker hem 26 september. Stannar där i runt 10 dar innan det blir Luleå igen 5 oktober :) Känns grymt bra!

Nu ska jag strax iväg och träna, dansaerobics+ev. core! Måste komma bort från böckerna ett tag.. Vi började 8.15 i morse me anatomi och slutade strax innan 12.. Sen lunchade jag med Lisa innan hon, jag och Nicole satte oss i bibblan för att gå igenom dagens föreläsning. Halv 5 var vi klara :S Gaaah! Ska läsa nån halvtimme till innan jag susar iväg! :)

Vad händer hos er? Nån nyhet om Sthlm? :)

Kram!

1 kommentar:

  1. Det enda jag kan komma på som händer i sthlm är att jag blir jätteglad när jag läser ditt inlägg! Hoppas du har tid att träffa mig någon stund bara. Jag kan föreställa mig att du kommer ha en del att göra... Fulis ska komma hem! =) Tjoho! Mamma hälsar föresten!
    Massor med Bamsekramar från Krattson!

    SvaraRadera