torsdag 23 september 2010

Dagens avslutande ord

The broken clock is a comfort
It helps me sleep tonight
Maybe it can stop tomorrow
From stealing all my time
Fina ord från en Lifehouse-låt får avsluta dagen.. Många tankar har snurrat i huvudet och nu vill jag bara somna och börja låta morgondagen bli mkt bättre :) Och ssv hoppas jag på att klockan kan gå sönder poch stanna tiden ett par timmar för det finns mkt saker jag skulle behöva göra imorn som jag icke kommer hinna med.. Vi börjar förförfesta vid tre, då ska mohawken och retsen av outfiten kirras :) Sen ska vi möta upp lite annat phösarfolk och förfesta innan vi drar till STUK och tacksittningen :)
Har suttit senaste timmen och kollat arkivet i min blogg, helt otroligt vad man har utvecklats! Sjukt roligt att läsa! =) Nu ska jag bara keep up the good work :)
Nä, sängen lockar lite för mkt nu :) Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar