måndag 6 september 2010

Tillbaks!

Tjo!
Kass update utan nån spec anledning ska erkännas.. Mer än att det var lite mkt att göra...

Kräftskivan i fredags var sjukt nice! Det var hela köret med kräftor, skagen, bröd, nubbe och hattar! Dock inga kräfthattar för det hittade vi inga.. Men hattar hade vi! :) Underbart folk, underbar kväll!

Lördagen började med en solig prommis in till stan där det vankades nolleuppdrag. Vi hade sämst uppslutning av nollor, noll stycken... Men det var jäkligt kul att se de andra klassernas redovisning, många hade lagt ner otroligt mkt energi och fantasi på sina uppdrag :)

På kvällen vankades det Norrskensröjet efter ett antal förfester. En grym avslutning på Nolle-p! :)

Igår var en hederlig bakisdag, lämnade sängen först halv 6... :S På kvällen var det filmkväll med Jeppe och Nicole. Eller ja, jag såg kanske totalt en halvtimme på filmen så det var nog mera sovkväll för mig ;-)

Nu är man tillbaks i pluggbubblan igen, vi hade metodövning i balans på morgonen och har föreläsning i ledintro nu efter lunch. Efter det blir det lite fix innan det är Kebneinfo kl 18 :) Har inte fattat att vi åker på torsdag, det är skräckblandad förtjusning, spec då ryggen inte alls är som den ska vara och jag har noll koll på det här med friluftsliv.. Men jag har ju sagt att jag ska dit nån gång så det blir väl envisheten som får dra tyngsta lasset :)

Nä, nu ska jag ta tag i biomekaniken och ge det en chans till! Är nytränad så skallen är pigg och glad :D Vart musklerna tagit vägen däremot föredrar jag att inte ens tänka på ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar