tisdag 14 september 2010

Från en verklighet till en annan

Jeppe och jag i helikoptern tillbaks till Nikkaloukta :)

Gomorron :)
Ja, nu är man tillbaks i gamla vanliga Lulebubblan, känns skönt :) Igår var det föreläsningar gällande reliabilitet och validitet som både kommer på mastodonttentan och ska examineras genom inlämningsuppgift. Tror dock jag har det hyfsat bra :) Efter det skulle vi haft en till föreläsning i vetenskaplig metod men den föreläsningen hade tydligen inte hunnit göras så vi blev lediga ist :)

Min dator kraschade igår morse så jag lämnade in den i Aurorum. Trodde inte den skulle överleva så jag och lisa tog en prommis i solen bort till Elgiganten och kikade vad de hade för datorer.. Men datorn överlevde, mot alla odds, så nu håller jag tummarna för att den ska hålla igång ett tag till och att fakturan inte bli alldeles för hög.. :S

Lägenheten hann bli städad också, tillräckligt iaf :) Ikväll blir det middag och Idol med bubblan, vi tror att de kan vara i Luleå idag, skulle vara kul att se! Innan dess blir det en föreläsning och en metodövning. Tror vi ska lära oss ryggmätningar, lite osäkert :) Efter föreläsningen ska jag sitta kvar i plugget ett par timmar och försöka lära mig lite extra om det mesta :)
Imorgon är vi helt lediga! Då ska vi till Myrorna och kolla in grejer inför lördagens phösarphaest då vi fått temat dragqueens och dragkings, sjukt roligt tema! Det kan bli en kväll det!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och plocka ihop mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar