tisdag 28 september 2010

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Jossan gillar att plugga i Ljusgården, jag känner att jag verkligen kan koncentrera mig här och få nåt gjort. Enda negativa saken är att man träffar alldeles för mkt folk här :P Det är typ 50/50 plugga/träffa folk.. Men jag klagar inte, det är bra med pauser när man pluggar :) Spec är det roligt att träffa folk :)

Ska plugga en timme till och sen får det baske mig vara nog för dagen.. Undrar just hur många 10-timmarsdagar i plugget man kommer hinna med innan tentan, lär bli en hel del.. :S Knäet börjar sitta nu iaf, känns bra :) En del kvar att lära sig men mkt kommer nog klarna under metodövningen imorgon :)

Avslutar med ett tack till den som kom på Spotify, det är min hjälte dagar som dessa! Spec nu när man har premium och slipper all reklam :) Nu är det myslistan som rullar men snart lär den bytas mot nåt med mer tempo så att jag kan joina och köra lite tempo sista timmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar