onsdag 8 september 2010

Packad och klar...

...men skulle hellre vara packad för tillfället. Tankarna flyger runt i skallen där jag sitter i lägenheten och käkar majskolv som en sista måltid? Den helt klart mest förekommande tanken är; "vad fan har jag gett mig in på?". Storstadstjejen och söderbönan Jossan som kan vara mest ofrilufts i hela världen ska ut och hajka i 4 dar.. Ja, ni hör ju själva.. Men har man sagt att man ska ta sig upp för det förbannade berget får man ju tyvärr stå fast vid det.

Om nu ändå det fruktansvärda skulle inträffa och jag inte skulle komma hem får ni se detta som ett avskedsblogginlägg. Ni är fantastiska hela bunten och jag hade inte varit där jag är idag utan er :)

Nu ska jag susa iväg till Slemmis och försöka få ut ett paket utan avi och efter det blir det rekryteringskväll på STUK, får se om Julia lyckas få me mig i serveringslaget till i höst :) Sen väntar tidig kväll, minibussar mot Nikkaloukta går 6 imorn bitti.. :S

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar