måndag 6 september 2010

Examensdags

Tjo!

Vi hade Kebneinfo idag. Jag hade kunnat panika totalt för det kommer bli tufft. Men jag bestämde mig precis för att jag inte ska panika alls. En liten minitenta i att behålla lugnet och jag tror jag klarade den :) Nytt tentatillfälle blir på torsdag morgon då vi ska samlas kl 6 (!) för att åka mot Nikkaloukta (stavning?)....

Mer positivt för dagen; jag tror jag fattat biomekaniken en aning mer, jag gymmade och hade iaf lyckats behålla överkroppsstyrka över sommaren, axlarna kändes stört bra att träna, jag hade disciplin nog att sitta kvar i plugget efter föreläsning och gå igenom anteckningar och försöka förstå.

Negativt för dagen; jag har insett att jag har en hel del minnesluckor från lördagen. Ju fler människor jag möter desto mer får jag höra :P Aja, det var en fest det!

Imorn bitti blir det morgonspinning med Fridanollan, efter det väntar 3 föreläsningar och på kvällen blir det gratis tacobuffé som Lule kommun bjuder på, mums! =) Sen blire Idol och myskväll :)

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Du kommer skutta uppför den lilla kullen som en kaninunge med fjädrar under tassarna. Är så avis!!!

    SvaraRadera