lördag 18 september 2010

Rolig dag väntar!

Gomorron!

Idag blir det fullt ös medvetslös (förhoppningsvis inte bokstavligt :P). Det är helt klart ett packat schema!

Nu om en halvtimme ska jag möta Jeppe och vi ska gå på morgonprommis och svänga förbi Slemmis på vägen hem och handla mjölk. Sen ska vi hem till mig och ha mysfrulle med mannagrynsgröt och äppelmos :) Vågar gissa att vi skippar frulle vid bordet och kryper ner i sängen ist ;-) Vi hade en diskussion om det här igår och kom fram till att gångerna jag och Jeppe käkat måltider vid köksbordet förmodligen går att räkna på ena handens fingrar :P

Efter frulle ska vi ner mot Professors och Docent och kolla Rodden 2.0. Det är en tävling som några av skolans sexmästerier kirrar och det är lag som ska ut på vattnet i hemmabyggda "flytföremål", tänker inte kalla det båtar innan jag sett dem ;-) De ska sedan åka en sträcka med heliumballonger i händerna och först i mål vinner. Blir sjukt kul att se, kamera åker med! :)

Ikväll väntar phösarphaest, med tema dragqueens och dragkings! Kan tyvärr inte skriva här på bloggen vad jag ska vara då det kan finnas nollor som läser min blogg, men bra kommer det definitivt bli! Drömde dock mardröm om phösarphaesten i natt. Det blev total catfight mellan alla dragqueens! :S Nu har jag berättat om den så då lär den inte bli sann! :)

Nä, nu ska jag få på mig en massa kläder, det ser kallt ut :S

Bloggar säkert mer när vi har korkat upp vårt mousserande rosévin och börjat förfesta! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar