tisdag 14 september 2010

Skoldag blir myskväll

Tjo!
Hade trist föreläsning och skitrolig metodövning idag i plugget :) Efter det blev det lunch hos Lisa och sen gick jag igenom gårdagens föreläsning, den om reliabilitet och validitet. Tror jag kan ha fattat, lite för vetenskapligt för min del, inte riktigt min grej :P

Nu har jag precis kommit hem från en långprommis i skogen :) Var ute i typ 75 minuter och pratade först lite med coachen som är sjuk och efter det med farsgubben :) Vi diskuterade lite handboll och värvningar, alltid lika kul :) Dock börjar jag ju fundera på vad det är för lustig dialekt jag dragit på mig och vart 17 den kommit ifrån, men det är det första alla jag pratar med reagerar på... :S Mamma och pappa tycker det är göteborgska och Åsa undrade vad det var för konstigt hopkok :P

Nu ikväll ska jag och tjejerna ha myskväll! Vi ska slänga ihop tacos och kolla "Halv åtta" och Idol :) Så ska en myskväll vara :) Imrogon är vi skollediga, då ska vi dra in till stan och försöka kirra lite grejer till lördagens phösarphaest, dragqueens och dragkings är temat :P Kommer ni på nån bra utklädnad till imorn bitti får ni gärna kommentera :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar