måndag 27 september 2010

Kul metodövning men trött Jossan

Tjo!

Jossan är trött, trött och så ännu lite mera trött... Vaknade kl 4 och kunde verkligen inte somna om.. Kasst! Gav upp kl 6 och gick ut på en prommis, gick till Mjölkuddsberget och gick ett varv runt berget och tillbaka.

Nu har jag svept 2 koppar kaffe och tror att jag ska kunna överleva sista eftermiddagspasset hyfsat :) Tidigare idag har vi haft metodövningar som har varit riktigt bra! Vi har nu gått från höften till specifik undervisning gällande knäleden :) Så vi har gjort palpation och olika test för knäskador så som korsbandsskador och meniskskador, skitkul! =)

Efter plugget ska jag sitta kvar i skolan ett par timmar och se till att få lite mer ordning på tillvaron, just nu känns det mesta som en väldigt diffus dimma... :S Ikväll kan det mkt väl bli gym, börjar iaf känna mig lite friskare :) Eller så väntar jag typ en dag eller två och kör tv-kväll med halv åtta och Idol-kval ist :)

Och visst ja, nästa vecka ska Lule-bubblan köra ett eget Halv åtta!! :D Har ingen koll alls på vad jag ska laga så har ni tips på nåt gott får ni gärna tipsa ;-)

Nä, nu ska vi rulla vidare :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar