onsdag 15 september 2010

Man får ha slappisdagar

Jo, idag är en riktigt slappisdag.. Jossan har ont i halsen och hostar som bara den... :( Post-Kebne i guess...

Jag, Lisa och Jeppe var inne i stan tidigare idag och kirrade lite grejer till phösarphaesten på lördag. Det mesta är kirrat, bara lite smågrejer kvar :) Det blev thailändskt till lunch, vi tyckte att det var en fin dag och då får man luncha ute :P Det var nog bra för mig att krubba lite stark mat och försöka får bort snuvan!

Jag skype:ade me syrran precis, hon verkar ha d sjukt nice i Valencia, riktigt avis på henne även om jag har det grymt bra här också :)

Nä, nu ska jag läsa lite om höften, det blir det vettiga för dagen. Ikväll blir det prommis och tv-kväll under varma täcken med många koppar te.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar