onsdag 1 september 2010

I'm alive!

Jorå, trots senaste inlägget är jag vid liv :) Dock är det mkt på g nu plus att jag inte riktigt mår på topp. Har fått nån rejäl "post-nolle-p"-sjuka, dels med en släng av förkylningen som tumlats runt senaste två veckorna och dels en komaliknande trötthet.. För att toppa det har de senaste dagarna bestått av en patetisk likgiltighet gällande det mesta. Kasst.

Men nu börjar jag se nåt litet ljus i tunneln iaf :) Var på gymmet och körde dubbelpass idag, det behövdes, har inte blivit mkt av den varan under nolle-p.. :( Efter det rullade jag hem till Jeppe och hade myskväll med henne och coachen :) Och imorgon blir jag av med min Medicinbok och är en femhunka rikare! :D

Visst ja, jag var på fotokursen igår och det var svårt, riktigt svårt. Men jag ger mig fan inte. Jag ska göra mitt bästa för att fatta även om det igår var rejält mkt grekiska och gick i typ formel-1-fart.. :S

Nä, nu väntar sängen och imorn bitti metodövning i muskelfunktion och så spex på kvällen :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar