tisdag 3 januari 2012

And it's hard to dance with a devil on your back so shake him off

Jag har gjort världens fynd, glad, glad, glad idag också! Ett par NIKE-sneakers för 150 (!) spänn! Inte 39:or men 38,5:or och för det priset fick det duga ;-) Det fyndet fick mig att glömma bort hur dåligt jag mådde. Mådde lite halvdåligt imorse, ont i hela kroppen och lite feberkänningar men tänkte att det säkert skulle bli bättre så jag drog in till stan. Det blev inte bättre, fick en riktig feberfrossa :S Men så hittade jag skorna och ett träningslinne på rea och nu mår jag bra, tänk vad bra shopping kan vara ;-)

Jag köpte inga träningsskor men provade ett par som jag gillade. De kostar 1000 i butik och nu hittade jag de för 700 på Nike Store så dagen blir bara bättre och bättre, de skorna blir det!

Ikväll blir det dans!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar