måndag 30 januari 2012

Beväpna dig med vingar

Blä, skrev precis ett långt inlägg som försvann.. Aja, bara att börja om då!

Kort sammanfattning av helgen! Fredagsmys hos Lisa i helgen med DaVinci-koden som skrämde livet ur mig och skrämde livet ur de andra genom mitt skrik :P

I lördags började jag med ett gympass. Överkroppscirkeln med stort Ö som resulterat i träningsvärken med stort T, fy fan vad det känns! Körde 5 övningar, 3 varv och tillsmamans blev det som nån sorts maratonlångt superset, nöjd med hög intensitet hela passet :) Det blev iaf axelpress (utan att sänka vikt den här gången), tricepspress över huvudet, latsdrag, biceps-21:an och armhävningar på bosuboll. Efter träningen blev det prommis in till stan där jag mötte upp Lisa och vi shoppade lite inför kvällen. köpte bland annat en ring jag redan älskar, när jag väl listade ut hur den skulle användas ;)

I söndags körde jag 60 min cardio på gymmet. När jag kom hem hann jag lite precis slänga i mig mat innan jag toksomnade och sov tills Emily sms:ade mig. Hon var hungrig och ville antingen ha nån att beställa mat med eller nån som sällskap till Slemmis. Det blev inget av det, jag bjöd in henne på middag här istället och vi åt smarrig korv stroganoff med god sallad och pratade massor i flera timmar, mys!

Idag kör jag och Jeppe meatless monday, hoppas att hon håller det ;) Ska förbereda seminarium idag, det är väl typ det.. Känner mig seg i både huvud och kropp så det blir en lugn dag :)

Veckan bjuder på lite allt möjligt; PM-seminarier, PJ-intervjuer+middag, möten, blodstatus, fest, träning, praktikföreberedelser, ja, lite av varje! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar