söndag 8 januari 2012

Sick in head

Hej hopp!

Snabb-bloggning blir det!

Är uppe i Luleå igen, gick supersmidigt att komma upp hit, fick skjuts av pappsen ut till Arlanda, allt var i tid, väskan kom fram, flygbussen kom typ direkt och det var inte alldeles för mycket snö att släpa väskan i :) Fick lite mat av Jeppe då min kyl ekade tom (det gjorde iofs hennes också trots storhandling :P) och efter det fick jag sällskap till Kvantum där det storhandlades ordentligt! På kvällen var det gladiatormys med flickorna och Kristian, oj, vad kul jag hade, bästa kvällen på länge, är så glad att träffa alla igen! :)

Idag vaknade jag tidigt och började ta tag i min garderobsrensning jag började med igår. Fick in ett riktigt bra flow och varvade garderob med matlådefix. Sen slogs jag totalt ner av mensvärken from hell, en riktigt rak höger och jag kom absolut ingenstans. Hade så ont så jag räknade mina kvarvarande timmar i livet typ :S Ringde jourcentralen som rekommenderade mig att komma in så jag lyckades pallra mig dit. Efter flera timmars väntande och 270 kr kom jag därifrån med 3 Pronaxen i en liten papp-påse. Lång story som kan sammanfattas med "svensk sjukvård". Suck.. Aja, nu lever jag iaf och hoppas att det inte upprepar sig imorn..

Skulle ha kört Fridas spinning idag, var sjukt peppad, men det gick ju åt skogen.. Finns inget 60-pass imorn så då får det bli en 75:a, heja heja!

Visst ja, kan väl slänga in mitt nyårslöfte här så får jag lite sämre samvete om jag inte uppfyller det. Jag ska banne mig ta licens som spinninginstruktör! Jag har två tillfällen i höst i Sthlm, det blir! Så nu vet ni det och kan gärna påminna mig om jag inte lyckas få tummen ur ;-) Körkort står väl också på listan men motivationen till det är väl lite sådär och då vet man ju hur det brukar gå.. Aja, den som lever får se och magiskt nog gör jag ju det trots dagen, året har börjat bra! :P

Natti!

1 kommentar:

  1. Jaaaaa! Spinning-instruktör! Mor kommer att vara ditt största fan.
    Fast just nu har jag nåt skit i kroppen så jag håller på och tuppar av så fort jag börjar trampa. Skit-otrevligt! Är inte förkyld och inte sjuk men så fort jag försöker göra det minsta ansträngande, typ handla mat, så blir jag helt slut och kallsvettas som en tok.

    Men körkortspepp kan jag nog klara av utan att svimma. : ) Och jag tvivlar starkt att du vill ha mig som coach men satan i gatan vad kul vi skulle kunna ha i bilen du å ja! Inga und Helga in das auto! Jawohl! :D

    Puss i pannan

    SvaraRadera