onsdag 18 januari 2012

Det är så logiskt, alla fattar utom du

Tjipp och tjopp!

75-minutersspinningen gick sjukt bra, fick mig att förstå hur mycket jag gillar spinning :)

Igår satt jag och Jeppe med PM:et till vår C-uppsats efter ett kort kursintro då vi egentligen bara fick litteraturtips och seminarie-schema. Det rullade väl på hyfsat bra tycker jag. Ska sitta med lite mer av bakgrunden idag, vi har valt att dela upp det litegrann vilket verkar vara ett vinnande koncept :) Så idag ska jag gugga nr mig i botox-injektioner och baklofenpumpar, yay! :)

Fick ett samtal igår från min handledare på Sunderbyn, ska ut på praktik redan 6:e februari, sjukt snart ju, lite nervöst som alltid när man ska ut men jag längtar massor!! :D

Igår kväll blev det zumba och idag blir det vilodag förutom en promenad och lekar med nollorna i Källan ikväll, det kan nog bli lite träning det också då vi ska ha femkamp ;-)

Visst ja, jag får ju mycket knäppa idéer och tankar typ hela tiden men nu kan jag kommit på den sjukaste. Jag tycker inte längre om varm havregrynsgröt. Det går inte ner! Så min morgonrutin ser nu ut som följande; vakna, koka gröt, ställ gröt på kylning, koka kaffe, duscha, klä på sig och fixa sig, packa matlåda och väska, kolla mail, äta kall gröt, gå till skolan. Jo, jag vet att jag är konstig ;-)

Aja, hoppas ni kan tycka om mig ändå :P Nu ska det bli C-uppsats!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar