torsdag 19 januari 2012

Io cambiero'

Idag har varit en bra dag :) Lite sovmorgon och inte alldeles för bakis efter gårdagens bravader! Då träffade nya SG-nollorna Hälso6 och det blev lite fest i Källan och lite härligt häng på STUK :) Så det blev lite slappt fram till lunch då vi hade våffellunch med smeten som blev kvar från igår. Det vi inte orkade äta upp delade vi ut på STUK och Ljusgården, bra PR för Hälso6 :D

Det mesta kretsar kring c-uppsatsen nu. Så mycket liv har vi tyvärr inte, det är bara skrivande, skrivande och lite mer skrivande. Jag skrev tydligen fel men nu skriver jag tydligen rätt, bra där Jossan :) Det börjar likna lite ett PM nu även om det är svårt att veta vad ett PM egentligen är och hur ett PM egentligen ser ut. Nu är det mindre än en vecka kvar till inlämning och därefter väntar PM-seminarie då vi ska försvara vårt arbete och opponera på en annan grupps arbete.

Idag körde jag en 60:a spinning. Det var med samma instruktör som har 75-minuterspassen men jag tyckte fan nästan det här var jobbigare. Tror det är för att jag fegar ur lite på 75-minuterspass, att jag inte tror att jag klarar att köra det på samma nivå som på ett 60-minuters. Och då snackar vi 15 minuter längre pass, så mycket är det ju inte. Hmm, idrottspsykologi på hög nivå, kanske ska börja tänka till litegrann. Aja, trött blev jag iaf, riktigt sådär illamåendetrött och skakis. Käkade laxburgare med mangosalsa med Jeppe och Kristian efteråt, mums! Receptet hittar ni här, rekommenderas veckligen! :)

1 kommentar:

  1. Härligt :) jag måste haka på nått spinningpass någon dag här framöver! Se vad pulsmätaren säger ;) snitt 200 säkert haha

    SvaraRadera