fredag 20 januari 2012

Mad world

Jag känner mig helt tom idag. Tom på tankar, känslor, energi. Tomt, tomt, tomt. Svårt att beskriva. Och så har jag ont i hela kroppen. Inte ryggsmärtan. Inte träningsvärk. Typ influensaont.

Ingen träning idag. Ingen födelsedagsfika idag. Inget tv-tittande idag. Ingen middag idag. Ingen ork eller lust med nåt idag. 3 timmar c-uppsatsskrivande fick räcka. Hade inte så mycket mer än det att ge.

Det som är det bästa när man mår så här är att oavsett hur morgondagen blir kommer den alltid bli bättre än idag ;-) Då ska jag och JeppeBeppe träffas på förmiddagen och skriva c-uppsatsjobba och på kvällen blir det alternativ sektionskväll med Hälso6 och nollorna. Det blir nog en bra dag. Eller vänta, jag tar bort "nog":et, det blir en bra dag, det bestämmer jag här och nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar