måndag 16 januari 2012

Just moving on

Tjolahopps!

Nu är sista terminen på utbildningen inledd, den inleddes med en seg och förvirrad dag i bibblan.. Usch vad det är svårt med c-uppsats :( Svårt att veta vert man börjar och vad man faktiskt ska skriva i den.. Aja, det lär väl bli bättre när man väl kommer igång med den :)

Dagen började förvirrat redan i morse. Skulle laga mat att ha till matlådor i veckan. Fixade iordning fisk och satte in den i ugnen medan jag duschade och fixade mig. Sen 5 minuter innan jag ska gå hemifrån tänker jag att fisken är klar och tar ut den ur ugnen. Den var iskall och det blev ett tydligt bevis på att fisk inte kan tillagas i endast belysning utan att viss värme behövs också.. :P Så det blev köplunch idag!

Igår hade vi städning i Källan och möte inför onsdagen då vi ska leka med nya nollorna, kan nog bli kul =) Sen körde jag zumba men det gjorde mig inte glad utan fick mig bara att inse hur mycket tråkigare det är en passen hemma i STHLM. 5 månader kvar, sen får jag köra dem igen! :) Förra veckan var en bra träningsvecka annars, den resulterade i 3 spinningpass (varav ett 75-minuters), ett zumba-pass och ett gympass. Tror det är ish så som veckorna kommer se ut, lite oklart med hur många spinningpass.. Men jag har kommit fram till att spinningen ger benstyrka nog så att gymmandet får fokusera på överkropp :)

Nu ska jag slappa lite innan det blir en 75-minutersspinning ikväll, när vi ändå talar om trollet ;-)


Jag i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar