tisdag 24 januari 2012

There are no boundaries

Jag är i en sjukt härlig balans för tillfället. Har en sån där go känsla av att allting funkar typ så bra som det kan funka just nu. Inte mycket skulle kunna göra mig irriterad just nu känns det som, det är tydligate tecknet på att jag mår bra.

Tvättade ikväll och tvättstugan bestämde sig för att få strömavbrott efter att jag hade börjat tvätta. Men ingen irritation. Det var bara att plocka med sig de blöta kläderna hem till lägenheten, koppla på leendet och börja hänga kläderna på tork.

Sen är frågan hur länge det håller i sig. Det är väl när man mår så här bra som man brukar få de hårdaste smällarna. Aja, jag njuter så länge det håller i sig. 60 minuter spinning klarades med bravur trots 2 dagars spinning i benen. PM:et fick vi beröm för vilket känns bra då vi själva var nöjda med det. Imorgon blir det lite småfix av det innan inlämning :)

Nu ska det bli skönt att sova, nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar