lördag 14 januari 2012

I'm your anti-hero

Gårdagen inleddes med slappande och efter det blev det snabbt men effektivt gympass. Cirkelträning överkropp och jäklar i min lilla låda vad det känns idag. Jag kan knappt sträcka ut mina armar utan att mina triceps krampar och hugger, nöjd Jossan!

Efter det var det dags för utsparksfest för T6:orna med tema nostalgi. Jag var Barbie och det var en mycket lyckad sittning! Blev lite trött i slutet på sittningen så drog vidare och hängde med Gurra, Felix, Elias och lite annat folk innan jag rullade hemåt (eller ja, ner en trappa till min lägenhet i samma port :P) och somnade gott!

Idag fick jag inte vakna upp med nån Barbie-bakfylla (har fått för mig att de är lindrigare och finare på nåt sätt..) men jag mådde väl inte alldeles för dåligt heller :) Lite slappande och sen fick jag med mig Emily och Diva på en prommis runt sjön, 1 mil i 12 minus kändes en hel del, men det var skönt att komma ut :) Bilderna nedanför är från idag, Emily hade med sig sin julklappskamera :)

Idag blir det inget tentaröj, pallar inte. Istället blir det tv-mys med kaffe och coachen, myspys!


Mycket snö nu!


Vovve busar!

Vilken utstrålning ;-)

Kallt men mysigt och välbehövligt att få komma ut och få lite luft och prata av sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar