fredag 27 januari 2012

Find your way

Hej hopp!

PM:et är inlämnat, vi har läst igenom de rapporter vi ska opponera på och vi har förberett vår egen presentation, läget är alltså extremt mycket under kontroll för tillfället. Det har enligt Jeppe till och med gått så långt att jag gått och blivit en slacker nu innan praktiken drar igår ;)

Så vad gör man på sin semester? Ja, inte så mycket mer än njuter :) Igår kväll fick jag med mig både coachen och Jeppe på spinning. Det var längesen jag svettades så mycket under ett pass, hade en mindre pool under mig och svettdropparna på mina axlar var fler än vad som går att räkna. Ändå var jag missnöjd. Missnöjd med fegande och mesande, missnöjd över kraften i benen vilket iofs inte är mitt fel. Första gången på länge som tempolåtarna kändes bättre än backlåtarna.. Aja, nya tag!

Nu på morgonen har jag och Lisa promenerat, det blev till Björx och tillbaka :) Det var mysigt och inte alldeles för kallt, Lisa dog nästa av värmeslag till och med :P Men jag hade varit vis och kollat temperaturen innan och nöjt mig med ett lager kläder ;)

Nu har jag lagat massa matlådor med thailändsk kycklinggryta och till lunch gjorde jag proteinpannkakor, de var mumsiga som bara den :) Nu ska jag leta lite underlag till min praktikrapport som jag inte vet vad den ska handla om och ikväll blir det fredagsmys med brudarna!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar