måndag 23 januari 2012

Hickory Dickory Dock

Dagen avslutas med ett stort jäkla JIPPIE!! PM:et känns klart och imorn ska vi få feedback på det från vår handledare. Om hon tycker det ser ok ut innebär det typ en massa lite halvt lediga dagar närmsta tiden, jippie! :) Jag och Jeppe är nöjda med det i alla fall :)

Foten känns väldigt mycket bättre idag, la kyla på båda igår och idag vilket verkar ha hjälpt litegrann, tacka vet jag fryst dill!

75 min spinning var inga problem för foten och börjar bli ganska ok för flåset också. Benstyrkan har jag sen tidigare, tack för den! :) Och det bästa är att jag inte känner av foten alldeles för mycket när jag kör spinning. Belastningen på foten hamnar där "clippen" under skon sitter och den sitter bakom där smärtan sitter. Så det är nåt positivt iaf! Tur att jag inte är i STHLM och blir frestad av dans- och stepklasser för då hade foten blivit arg :P

Sover sämst fortfarande. I natt bytte jag tid att vakna iaf. Vaknade kl 3 istället för klockan 5 så det kanske blir lite variation nu i alla fall, vi får väl se :)

Nä, nu ska jag lyssna på min nygjorda godnatt-lista på spotify och försöka bli lite trött :) Har lagt till Hickory Dickory Dock, den är förknippad med sömn sedan min tid i Australien. Den är 2 minuter lång och samma slinga går på repeat hela låten, sjukt sövande. Och sjukt att jag kommer ihåg texten också. Det här känns som det nya får-räknandet!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar