måndag 9 januari 2012

I'm not alone


Nya terminen är igång, eller nja, egentligen först nästa vecka men skolan är igång litegrann iaf! Jag och coachen förberedde vård presentation på förmiddagen, jag fick tag på Daina efter det och försökte styra upp vårens kurser (fingers crossed!) och nu har jag spontansökt lite jobb, effektivt värre! Dagen började med en timmes morgonprommis i kylan, -20 har vi idag, KALLT!

Snart ska jag rulla hemåt och fortsätta med min utrensning i lägenheten! Klädkammaren ska tillbaka in i klädkammaren ;-) Ikväll blir det spinning och jag är extra taggad eftersom det inte blev nåt igår!

På onsdag ska jag och jeppe ha möte med vår handledare till c-uppsatsen och se om vi kanske kan styra upp det lite och så småningom komma igång lite smått :) Känns stabilt! Och bäst av allt; jag hittade min hemtenta på datorn så den slipper jag göra om, glaaaad! :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar