tisdag 31 januari 2012

Somebody that I used to know



Nu är vår huvudopponering och en sekundäropponering klart! Vi fick till och med beröm på vår opponering av strängaste examinatorn, känns stabilt :) *Klapp på axeln*


Spinningen igår (75 min) kändes sinnessjukt bra, oj vad nöjd jag var! Och så avslutades dagen på sant "meatless monday"-vis med tomat, mozzarella, avokado och halloumi. Den bamsemiddagen behövdes, mådde riktigt illa efter spinningen, så mycket lyckades jag ta ut mig :)

Nu ska jag förbereda seminariet till imorgon. Då är det dags för mig och Jeppe att försvara vårt PM. Och så ska jag lyckas leta lite artiklar för att komma på ett ämnesområde till praktikrapporten, känns skitsvårt.. :( Uppgiften är lite rolig också; jag ska formulera ett problem och studera problemet men ingenstans står det att problemet ska lösas. Spännande! ;)


Nä, nu ska jag plugga! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar