tisdag 21 december 2010

And she's back in town!

Flygningen gick jäkligt smidigt, mina 10 minuters försening kändes i slutändan helt ok när man hör om Jeppes resa :P Drog upp datorn på flyget och lyssnade på musik och skrev neurorapport och hux flux landade vi i STHLM =) Tips från coachen; lyssna inte på musik med in ear-hörlurar i ett flygplan när du har stora problem med öronen, det slutar med att du till slut har ett lock för öronen som kallas duga och som definitivt inte släpper hur du än gör.. Aja, musik och en snabb flygresa fick jag iaf =)

Nu har jag ätit frulle; ostmackor och en kopp te, och nu ska jag ut på prommis. Funtar på vilken väg jag ska ta av alla mina smultronställen, tror det blir Årstaviken runt, blir spännande med isiga backar, har gjort det tidigare och man får helt klart en nära-döden-upplevelse :P

Sen blir det mer neurorapport, pepparkaksbak med syrran och i eftermiddag ska jag ut på stan med farmor och äldsta kussen, mys!

Ha d bra alla, vart ni än är =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar