fredag 17 december 2010

Klurigt värre

Uff, vi fick våran hemtenta idag.. Ujuj, inge kul alls, den var riktigt klurig. Ska typ vara referenser och vetenskapligt tjafs till allt, mindre kan man ju spy för.. :S

Jobbade servering igår och kom hem först vid 3-tiden så det blev sovmorgon till halv 11 idag, helt klart värt det! :D Var riktgit kul att jobba igår, det var en ganska fin sittning för runt 100 pers men vi var alldeles för få som jobbade då de flesta har åkt hem för året. Så alla gjorde allt och hoppade in lite där de behövdes och vi var en riktigt bra grupp och hade skitkul! =) Joinade Jeppe för en köplunch idag, jag käkade blomkålssoppa som var alldeles fantastiskt god verkligen! Efter lunchen hade jag ett kortare NPG-möte och sen dess har jag köttat hemtenta i psykiatri. Jag och Jeppe satt i bibblan och kämpade till sju innan vi rullade hemåt. Det blev myskväll hos Jeppe med kycklingsallad och Robinson!

Nu har jag precis gjort klart en sammanställning och ska försöka svara på en fråga till på hemtentan innan jag släcker lampan och avslutar dagen. Imorgon väntar plugg, lägenhetsstäd och myskväll med Jeppe igen, sista innan julen :)

Min dator är inte den snabbaste just nu, har typ sjuttioelva olika fönster uppe, använder de till hemtentan och har ingen lust att stänga ner dem, är rädd att jag inte ska hitta de igen ;) kommer vara överlycklig när det här eländet är klart! då är det bara neurorapporten kvar :P

Nä, nu ska jag kötta lite till! Natti natti! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar