söndag 5 december 2010

Slutet på veckan är början på ny vecka

Hej hopp!

Gammelstan var väldigt mysigt även om det var kallt och julmarknaden var en liten besvikelse. julkonserten behöver vi inte ens prata om, ujuj.. Nä.. :P Motion har jag fått idag iaf, först ett varv runt sjön imorse (tog 1,40 idag då jag tog det lugnt pga hostan) och så fram och tillbaka till Notviken :)

Lagade flygande Jacob till middag och har sedan jag kom hem suttit med patientfallet till imorgon, det går framåt men vädligt långsamt, ska kötta på lite mer nu.

Morgondagen är fullspäckad, först plugg på morgonen, sen gratis fika för 10 kr, sen redovisning, sen lunchmöte, sen lab med patientfall, sen prommis, sen möte och så avslutas dagen med ännu ett möte. Hej hej fullt upp men jäkligt roligt under tiden!

Visst ja, fick hjälp av Nicole att flytta mitt balkongräcke från Lisas förråd till hennes förråd då Lisa har flyttat. Tusen tack för hjälpen, du är en pärla! =)

Ska kolla lite Beck idag och försöka plugga samtidigt, har testat det tidigare utan att det funkade men skam den som ger sig! :P

Pusspuss!

3 kommentarer:

  1. Gratisfika för 10 kr ????

    SvaraRadera
  2. Jupp, det är så de kallar det :) Gratisfika men jag tror man har lite för dåligt samvete om man bara tar fika utan att ge nåt ;)

    SvaraRadera