måndag 27 december 2010

Härlig match och pluggdag

Gomorron gomorron!

Ååh, vilken underbar match igår! Glad Jossan! Bajenvinst och jag och Suss gjorde ett helt awesome jobb med onlinen :) Det enda var ett mål som bytte plats bland två spelare och en utvisning som bytte lag till följd av en ändring i programmet jag aldrig riktigt förstod mig på :P

Nu sitter jag på café String och köttar gamla tentor och sammanfattningar, det blir en hel pluggdag! Snart får jag sällskap av finaste Gabbi som ska vara min pluggdejt för dagen, inget riktigt jullov har vi nån av oss :P Hon ska dra med sig sin pojkvän Max så jag ska äntligen få träffa honom :) Så det blir en lunch först så han slipper umgås med oss när vi pluggar, schysst av oss ;-)

Igår var vi hos HALKA och käkade middag, lyxmiddag verkligen! Jäklar vad gott det var! Och så fick jag en sista chans att umgås med släkten innan jag beger mig uppåt igen, mysigt! Kussarna är klockrena som vanligt, man har alltid kul när man umgås med dem :) På väg hem i bilen var jag och syrran övertrötta och hade sjukt kul åt absolut ingenting, väldigt internt så ingen idé att jag skriver ut det här :P Mycket skratt blev det hur som på vägen hem! Sen blev det en sen sen kvällsprommis längs Årstaviken när jag kom hem, drog ut vid tio-tiden och mötte inte en kotte. Behövde ut ett tag och fundera, då är verkligen Årstaviken oslagbart, mitt absoluta smultronställe! =)

Visst ja, det är en riktig värmebölja här i STHLM för en "norrlänning" som mig! "Bara" 5 minus vilket innebär att min jacka är på tok för varm! Stockholmarna klagar dock på hur kallt det är :P

Nä, nu ska jag återgå till mina sammanfattningar om slem och claudiocatio, exciting...

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar