tisdag 28 december 2010

Lite panik och massa mys!

Tjoho!

Dagen har bjudit på en massa saker och bara susat iväg. Började dagen genom att sova sämst och vakna redan vid 7.. Kasst.. Passade på att susa iväg till vårdcentralen för att kolla min hals och hosta, fick en tid på 2 min, service! Läkaren var fantastiskt spännande på ett typiskt negativt sätt, tokrysk tant! Jag må ha varit trött men när man en hel läkartid sitter med ögonbrynen uppe i hårfästet och säger "hurså?" efter varje sak hon så, då är det svårförstått! Lyckades iaf uppfatta att jag är i slutskedet av en luftrörskatarr, hade negativt labprov för streptokocker och bara ska vänta.. Sen fick jag utskrivet några näsdroppar som enligt henne hade magisk kraft och tydligen kunde funka förebyggande mot alla snuvor, jaja..

Efter det drog jag till Anna och fick håret fixat, stört nice! Hon hade en hel del att göra trots att det är kort nu :P

Sen tog jag en prommis in till stan och mötte upp Andrea för en lunch i gallerian. Efter det strosade jag lite på stan men mellandagsrea är överskattat har jag kommit på..

Sen susade jag vidare ännu en gång, denna gång till gamla jobbet :) Fick panik när namnskylten på min favorittants dörr var borta och det var helt igenbommat.. Usch, fick verkligen en känsla av att hon var borta.. :( Men det visade sig att en annan tant hade dött och att hon hade fått hennes rum istället =) Blev inbjuden till henne och satt och pratade och kramades i hennes soffa ett bra tag, mysigt! De verkade väldigt glada att se mig allihopa iaf =)

Nu skriker familjen på mig att jag ska sluta skriva, vi ska ut och käka thailändskt ikväll och de måste vara utsvultna så som de tjatar ;-)

Imorn väntar Lule, fråga mig inte vilken tid jag åker för det vet jag inte ;-)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar