söndag 12 december 2010

Liten update!

Tjo!

Fullt upp och kass uppdatering men nu kommer lite snabbt om vad helgen bjudit på hittills! I fredas var jag med och anordnade Julsittningen, rktigt lyckat blev det! :D Tror att alla som var där var nöjda också, jag hade iaf skitkul! Efter sittningen blev det mellanfest först i Källan men där ville inte Securitas ha oss så då drog vi till Edvin. Sen drog vi till STUK och efter det och efterfest dundrade man ner i sängen runt 5-tiden, trött men glad! :D Visst ja, det hände en ganska sjuk grej efter STUK. Jag stod utanför då det helt plötsligt kommer en kille springandes mot mig och sätter in världens axeltackling rätt i bröstet på mig... När man står i klackar på halt underlag och dessutom inte är beredd på det har man inte särskilt mkt att säga till om så ner backen drog jag.. Kasst!

Igår jobbade jag servering på STUK, vi hade 3 sittningar men behövde bara köra en och hjälpa till litegrann på en av de andra. Det var LURC (utbytesstuenttjosan) som hade sin avslutningsmiddag så ni kan ju ana att det var fullt ös och rätt dräggigt :P Gick hur som bra att servera men var riktigt glad när vi var klara.. Sov bara 4 timmar lite drygt den natten så när klockan närmade sig elva var jag rejält trött plus att jag hade feberskänslor och frossa.. Hade tänkt gå till Mia och Emelie och sen ut på STUK men det hade jag aldrig orkat...

Idag väntar möte med LS-NPG och ikväll blir det nog philm, får se! :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar