torsdag 30 december 2010

Hemma!

Ojoj, resan hem igår var inte en av de smidigaste.. Det var ett SAS-plan som lyfte strax före oss från Arlanda till Lule och det slutade därför med att alla de människorna tog flygbussen och att nästa flygbuss gick för när nästa plan landade.. Suck.. Kom alltså från Kallax drygt 2 timmar efter landning... Var så jäkla nära att beställa en taxi på Arlanda men lät bli för att jag tänkte att flygbussen ändå brukar vara smidig att ta.. Jaja, nu är jag hemma iaf och hann förbi en sväng till systemet på köpet =)

Köpte nytt träningskort igår och passade på att utnyttja det på en gång, det blev spincore.. Fy fan vad man känner när man inte har kunnat hålla igång :( Har haft luftrörskatarr och inte kunnat träna på typ 4-5 veckor och det kändes kan jag lova! Men nu är jag igång iaf! Ska försöka klämma in en hel del träning trots tenta-p och lilla Nolle-p, känner att jag behöver det för att vara pigg vilket kan behövas i vår! =)

Nu ska jag dra iväg till bibblan för ett par timmars plugg, har med mig en kycklingpasta med wokgränsaker och pesto, mums!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar