torsdag 16 december 2010

Snöstorm!!

Jesus kristus vilken snöstorm det är! Jag skojar inte! Tog så sjukt lång tid att ta sig till plugget och det kändes som att man fick 1000 nålar i ansiktet, aj! Nu är jag hemma igen och längtar inte tills jag ska ut igen :S Så tips från coachen till er i Lule; gå inte ut!

Mötet gick bra och vi har redan nu lite planer för våren. Nu sitter jag med en eländes rapport och vet verkligen inte vad jag ska skriva, känns fånigt... Har ingen koll på alls vad som ska vara med och extra luddigt blir det när man tydligen får lägga till vad man vill... Man skulle ha pluggat nåt tekniskt och oluddigt..

Idag är sista schemalagda tiden, en psykiatri-workshop och ikväll blir det serveringsjobb med Julia =)

Igår var jag och tjejerna ute för att väldigt sent men efterlängtat fira min födelsedag :) Vi käkade på restaurang och efter det blev det STUK en snabb sväng innan tröttheten slog till :)

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar