måndag 20 december 2010

Rapporttrassel och STHLM

Gaaah, neurologin dödar mig! Jag skulle allvarligt göra 10 hemtentor i psykiatri för att slippa göra den här rapporten, jag har riktigt svårt när det inte finns klara och tydliga direktiv och svar.. Det borde bara vara att lite på sin magkänsla och sin förmåga men det är väl där det faller i guess... :S Blir att sitta med det på både flygplats, flygplan och flygbuss så jag får nåt gjort iaf.. Kasst!

Kvart i fyra tar jag bussen härifrån, hade tänkt ta en taxi men har så gott om tid att det blir buss ändå, sparar in lite cash också =)

Ska gå ut på en prommis nu, kan behöva lite frisk luft =) Håller alla tummar för Jeppe som har en sjukt trasslig tågresa, glad att jag bor i STHLM och flyger billigare än vad tåget hade blivit :)

Nä, dags att starta dagen på riktigt! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar