onsdag 15 december 2010

Det går bra nu!

Ååh, glad Jossan nu! =) Ungefär lika glad som Malin (tvåa från vänster) var på Julsittningen =)
Iofs började dagen på ett helvetiskt sätt då jag måste ha stängt av arlarmet på min väckarklocka. Vaknade av ett sms från Linn i min journaluppgiftsgrupp, hon undrade var jag höll hus då vi skulle ha träffats för 20 min sen. Så det var bara att hoppa i närmaste kläderna och springa iväg! :)

Hade ett spons-möte med Fredrik innan lunch, vi lyckades riktigt bra och har ett möte imorgon som är spännande spännnade! :)

Efter det mötet hade vi lunchmöte med Hälso6 och 6M där vi fick resultatet från Julsittningen, vi gick plus 2100 kronor! :D Yeay!!

Nu har vi precis haft 2010 års sista seminarium, i barnhabilitering, skönt! Fick en underbar kommentar av Emelie efteråt som gjorde min dag och betydligt mer än så, glad Jossan =)

Visst ja, igår hade vi julmys med hälso6, det var jag, Emily, Jenny, Viktor och en eventuellt ny PJ, Viktoria, som var där! Vi hade fika och efter det fick jag och Emily stå ut med tuffa (mkt tuffa!) prövningar vilken resulterade i en varsin väst, skitkul! :D

Och visst ja, igår kallade jag för en naturbegåvning inom mental träning, det känns som att det mesta går bra nu och jag är riktigt riktigt glad!

Håll tummarna imorgon bitti, då kan det bli om möjligt ännu bättre :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar