lördag 4 december 2010

Det ska inte vara så här svårt!

Gaaah, grötelände! Det är gröt. Som ska kokas. Det ska inte kunna gå så fel som det gör. Tänkte ge det ett nytt försök ikväll igen men det har bara resulterat i svordomar och en skitig spis :P Aja, mat lär det väl bli på något sätt :)

Mår fortfarande kasst men tog mig iaf till skolan och gjorde klart en uppgift vi har i vetenskaplig metod. Sen efter en snabb lunch med Natta på UNIK gick jag till Slemmis och hyrde film. Det blev två stycken jag har fått rekommenderade. "Remember Me" rekommenderade Jeppe och den har jag precis sett klart nu, stört bra! Jag skojar inte, se den! Sen hyrde jag "Invictus" som Nicole rekommenderade igår, den blir min underhållning för kvällen tillsammans med te, te och så lite mera te :)

Sen ska jag även spendera kvällen med att hålla tummarna för systeryster som ska åka hem från Valencia idag. Det är ju flygstrejk i hela Spanien så jag hoppas verkligen att hon lyckas komma hem, vet hur det är att ha varit borta i 4 månader och fastna när man är så nära slutet, jag själv fastnade i Schweiz :P Nä, tummarna hålles!

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar