onsdag 29 december 2010

KlantJossan är i farten igen!

Tjo!

Jossan har en mardrömsresa och har inte kommit längre än till Centralen.. Är glad om jag kommer till Lule helskinnad :P Lyckades med bedriften att fastna i en dörrsluss och missade därför min flygbuss.. Som dessutom var fel flygbuss då jag inte fattat att det finns två sorters flygbussar i STHLM, nån som fattat det? Aja, jag testar alltså på nåt nytt vilket jag gillar! Bra att jag missade flygbussen iaf för då fick jag säga hejdå till pappa :) Han hade missat att jag åkte vid halv tolv på dagen och trodde att det var på kvällen och att han skulle kunna säga hejdå senare på kvällen :P Så när jag satt där på bussen och den precis skulle åka knackade det på rutan och där stod han som gubben i lådan :)

Såg precis att det just nu är det 28 grader minus i Lule, sweet! Jag ska bara gå och tokgymma när jag kommer hem, tror jag kan behöva det efter den här resan.. Och då åker jag inte ens tåg :P

Nu blire att kolla gamla tentor och hålla tummarna för att flyget går som det ska! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar