onsdag 22 december 2010

Blogginlägg till coachen

Det här blogginlägget tillägnas coachen som efterlyste mitt bloggande :) Anledningen till varför jag inte bloggat är helt enkelt för att inget speciellt har hänt, både trist och skönt nog :)

Färgat håret har jag gjort idag iaf, hade gärna haft min frisörtid idag också men det får vänta till mellan jul och nyår :) Färdig med julklappsshoppandet är jag inte och julmaten har vi inte börjat med.. Men jag har semester och tar allt som det kommer :)

Saknar Lule riktigt mycket redan. Nu var det första gången som det kändes som att jag åkte hemifrån när jag åkte från Lule.. Har så himla mycket där och gillar det mer och mer för varje dag :) Åker tillbaka redan 29:e och kommer fira ett helt awesome nyår där! Sen väntar tuffa dagar med tentapluggande och rapportskrivande innan VFU och lilla Nolle-p börjar, underbart! :D

Nu ska jag titta lite tv med pappsen, vi kollar på "Trauma; livet på akuten" på TV4Fakta, den kanalen saknar jag i Lule!

Pusspuss!

1 kommentar: