torsdag 2 december 2010

Snart är moment 1 över!

Tjo!

Kass bloggning, fullt upp! Mår tyvärr fortfarande dåligt men försöker glömma det genom ignorans och alvedon.. :S Igår skrev vi klart vårat arbete i palliativ vård, gick smidigt! Sen sålde jag biljetter till Julsittningen med Jenny och Viktor, tycker vi fick in riktigt många anmälningar :) Efter det var jag hos sjukgymnasten. Toksomnade när jag fick ström och när min sjukgymnast kom in i rummet igen tror jag att vi både höll på att dö av skräck. Jag blev livrädd när hon kom instormande och hojtade och svarade med att flyga säkert 3 meter upp i luften från britsen. Hon blev livrädd av min reaktion.. Då ska tilläggas att strömmen bara ligger på i 15 min och att jag drar upp den på en så hög nivå så att det gör ont.. Somnar man då, då är man trött :P

Kvällen bestod av möte, långprommis och möte. Sista mötet slutade elva och efter det drog jag till STUK med Axel och Viktor och där träffade vi på Daniel och Viking. Det övades på lite ÖPH:iska trots att det inte alls hör till våran del av uppdraget :P

Nu ska vi träffa ks och efter det kan vi kanske komma fram till nåt och äntligen få våra gosedjursriddare :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar