måndag 20 december 2010

Prisa gud! Julpluggandet räddat!

Jossan har hittat sin dongel och har alltså internet och tillgång till Fronter och all dess info hela jullovet! Märktes inte ironin i föregående mening kan jag ju skvallra om att det finns en stor dos.. Ångrar redan att jag började leta efter den och ångrar redan min för en gångs skull logiska förvaring i lägenheten som gjorde att jag så lätt hittade den.. Min stora utmaning i jul blir att faktiskt ha lite ledigt, det kommer bli alldeles för dåligt av den varan i vår.. Men kul ska det bli, jäklarns kul! :D

Nu är lägenheten städad och väskan stängd, eller nja, tillfälligt stängd iaf, det ska i en hel del fler saker :) Ska fixa iordning en matlåda att ha på flyget då jag har en ganska dum avgångstid, än så länge är flyget i tid iaf och det verkar inte blåsa lika mkt som tidigare idag då jag var ute på prommis. Peppar peppar!

Bloggar mer i STHLM, vi ska tydligen ha pepparkaksmys idag :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar