fredag 3 december 2010

Fortfarande sjuk och supermysig kväll!

Åååh, är så jävla trött på att må dåligt, orkar inte längre.. Vill bara vara frisk och kunna fokusera på allt som behöver fokuseras på, känns som att jag går på halvfart vilket iofs är mirakulöst med tanke på hur jag mår. Har noll att komma med känns det som.. Vill kunna ge allt och träna igen! :( Känns som att jag fortfarande ligger på gränsen till feber, känner mig yr och illamående så fort jag står upp och till råga på allt har jag börjat hosta.. :( Gick sjön runt igår men det var vissa gånger då jag undrade hur jag skulle orka ta mig runt.. Ska aldrig mer kalla mina småsnuvor för sjukdom för det här är nåt helt annat.. Mitt mål just nu är att bli frisk till överlämningarna på tisdag och onsdag nästa vecka, det är många dagar fram tills dess..

Dagen har bestått av möte, grupparbete, möte och nu till sist myskväll med coachen, det var en härlig kväll det! :D Vi åt riktig hemlagad risgrynsgröt som var ett jäkla meck att koka.. Eller nja, var kanske jag som va kass.. Tappade räkning över gångerna det kokade över och brände fast på plattan, rök som tusan och luktade apa :P Mat blev det iaf, en alldeles lagom fredagsmiddag :) Efter det kollade vi på Idol och dippade grönsaker och åt apelsinchoklad, mums!

Vad morgondagen bjuder på beror helt och hållet på hur jag mår, väldigt oklart just nu.. Men men, det som lever får se :)

Puss!

1 kommentar: