torsdag 30 december 2010

Återigen kaffebryggslös...

Jaha, KJ vilade ett dygn innan hon var i farten igen... Skulle packa upp min väska och kaffebryggaren jag fick i julklapp. Såg till min stora glädje att den klarat flygplansresan trots att det kastas ganska bra med väskor fram och tillbaka på flygplatser. Skulle ställa upp den på min byrå men lyckas på nåt sätt tappa den istället. Kaffekannan går i 1000 småbitar och hamnar överallt i hela lägenheten :( Kasst! Aja, kanske bara inte var meant to be :(

Packade även upp mitt nya objektiv (kommer inte ihåg om jag har skrivit att jag fick ett nytt i julklapp?) och lyckades plocka bort det gamla och montera det nya utan att förstöra varken kamera eller objektiv, good job! =) Nu ska kameran laddas och sen ska jag bestämma om den ska med imorgon eller inte.. Hade jäkligt gärna haft den med men det är såna här tillfällen man önskar att man haft en lite mindre och lite mindre ömtålig kamera!

Tror jag drar en sväng till gymmet nu på eftermiddagen, STIL har införskaffat BOSU-bollar, äntligen!! :D Sen ska jag in till stan och plocka upp A, jippie! =)

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar