söndag 19 december 2010

Och så åkte sista flickan...

...och kvar i Lule blev Jossijoss! Eller nja, vette 17 om Jeppe har lyckats komma iväg än, på stationen är hon iaf.. Hon tog beslutet att ta tåget under vintermånad och jag tror redan att hon ångrar det :P

Sov till elva idag igen, vad händer?! Drog ut på långprommis direkt och på vägen hem mötte jag upp Jeppe på UNIK för en sista lunch innan julen, mysigt! =) Efter det trasslade vi lite med sängar till och från lägenheter och förråd och efter det lyckades jag packa ihop mina pinaler som ska med hem imorn :)

Nu skriver jag på hemtentan med handbollen i bakgrunden, går lite sisådär just nu, blir nog riktigt tufft för tjejerna att klara det här :S Hemtentan går det desto bättre med, eller ja, det går framåt iaf :) Ska snart koka lite pasta och koka ihop nån nice middag! Ikväll blir en kväll nedbäddad i varm säng med tv-tittande men innan dess ska jag kötta lite neurorapport, inte roligt men ju mer jag köttar och får klart nu desto mer jullov kan jag få! Vågar tippa på många timmars plugg på "String" och "Lilla caféet på Söder", jo, STHLM har sina pluggställen också :)

Imorn lämnar jag Lule vid 6-tiden och vid 19.20 landar jag förhoppningsvis på sthlmsk mark :)

Puss!

6 kommentarer:

  1. Ja Sofia är kvar på stationen, jävla SJ!!! Fast det är lika mkt kaos på flygplatserna. Det värsta är väl att infon är fullkomligt kass! Ha en god jul o kramar//Malin

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Vi får hoppas att det röjs på Arlanda för på Kallax är det nog inga problem!Ses i kväll. P O K!

    SvaraRadera
  3. Malin - nu verkar det iaf som att hon kommer hem innan jul ;) ha en god jul ni också och en härlig skidresa! kram!
    Mor - inga förseningar på mitt plan än så länge :)
    anonym - jupp, rapport om funktionsnedsättningar i centrala nervsystemet inför praktisk tenta...

    SvaraRadera
  4. mer spännande är vem denna anonym är? ;-)

    SvaraRadera