lördag 27 november 2010

12 timmars sömn och missad spinning

Jaha, tji fick jag.. Funderade igår kväll på om jag skulle ställa klockan så att jag kom upp i tid för spinningen. Men "nä, inte behöver väl jag, jag är uppe så tidigt ändå" var svaret min skalle gav mig. När vaknar jag? Halv elva! Då ska sägas att spinningen börjar 10 så det var ju inte ens nära att jag hann ;)

Jaha, få väl bli traska idag igen då.. Och -16 grader lockar inte så det lär bli inomhus idag igen. Tror min sjukgymnast sitter nånstans i Lule och är glad just nu för att jag inte kör spinningen, det borde iofs jag också vara då jag vet att ryggen mår bättre av annan sorts träning :)

Ikväll ska jag jobba på LS tacksittning, en sittning jag själv var bjuden på surt nog. Men det blir ganska kul att servera när man kommer känna igen majoriteten som är där :) Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Ska iaf sälja julfika för Hälso6 vid 2-tiden så det blir inte många timmar mellan jobb och jobb :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar