fredag 26 november 2010

Gomorron!



Det här kan vara första dagen på länge jag inte har något alls planerat. Och då menar jag verkligen ingenting alls. Det känns väldigt skönt då jag är rätt trött och ryggen gör ont. Ligger i fas vad gäller skolan förutom en instuderingsfråga gällande gamlingar. Inga möten eller intervjuer, känns lite konstigt tomt redan faktiskt :P Ska dra till gymmet idag och köra lite lätt kondition och lite rehab.. Det är så mkt träning jag orkar köra idag som det känns iaf.. Vågar gissa att jag köttar gym när jag väl är där :)

Igår var jag på Storheden och fixade lite grejer, fick för mig att gå dit i 20 minus men gav upp halvvägs och tog bussen. Vid det laget hade mina kinder typ trillat av :P Vi hade lite intervjuer igår också, tycker det är skitkul att sitta på andra sidan och se hur människor är i den situationen och vad de svarar, tror absolut det kan hjälpa en att bli bättre på att intervjuas själv :)

Nä, nu ska jag käka lite broccoli och sen rulla till gymmet :)

Ha en härlig fredag! =) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar