tisdag 16 november 2010

Instuderingsfrågor och glädjeträning

Yo!
Kort inlägg! Dagen har bestått av jobbig föreläsning om vetenskaplig metod, pluggande av instuderingsfrågor gällande motorisk kontroll samt glädjeträning i form av dansaerobics med tema ragga/reggaeton, så sjukt kul! :D Instuderingsfrågorna ska vi inte prata om, förväntade mig 5 och hittade 62.. Och svaren hittas i den alldeles fantastiskt underbara "Motor Control", uff..

Imorgon blir det lab gällande något som ingen vet vad det är, kul jul. Sen efter lunch ska jag fika med Natta och bara snacka lite skit :) Efter det blir det mer plugg (konstigt va? :P) innan det är dags för 1000-hoppsträning. Vad är det undrar då säkert ni? Jo, det är inte konstigare än det låter.. Man gör 1000 hopp hur man vill och slutar inte förrän man är klar. Feel bad-träning är träning det med. Har ett blogginlägg gällande feel bad-träning som jag ska försöka hitta och länka till, nice läsning :)

Nu ska jag kötta lite mer instuderingsfrågor. De är till seminarie 24:e november men för mig handlar det inte om att ligga i fas nu utan före fas. Det kommer bli tuffa månader framöver men så jäkla kul ska det bli :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar